Κυριακή 29 Μαρτίου 2015

ΣΤΑΥΡΟΣ ΓΡΙΛΛΗΣ - Ο ΜΙΚΡΟΤΕΡΟΣ DRIFTER


 ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ 

Γεννήθηκα στην Κω στις 03/07/2002. Στην ηλικία των 4 χρόνων είχα την πρώτη μου επαφή με τα καρτ και με μια γουρούνα .Στα 5 μου, με την πολύτιμη βοήθεια του πατέρα μου, έμαθα να οδηγώ αυτοκίνητο. Τα επόμενα δύο χρόνια ήταν αρκετά για να καταφέρω να πλαγιολισθαίνω το αυτοκίνητο. Αυτό ήταν η αφορμή να με εμπιστευτούν και να με δεχθούν οι διοργανωτές των driftwars στην πανελλήνια διοργάνωση drift για το έτος 2012 για να κάνω show. Έτσι είχα την ευκαιρία να βρεθώ σε αρκετές πίστες της Ελλάδας . Toν Ιούνιο του 2013 εμφανίστηκα στην πίστα στο Νέο Ρύσιο Θεσσαλονίκης στην πανευρωπαϊκή διοργάνωση King of Europe όπου προπονήθηκαε με κορυφαίους Ευρωπαίους οδηγούς και Έλληνες επίσης. Τον Σεπτέμβριο του 2013 δέχτηκα μία πρόσκληση από τον κ. Χρηστάκη Χρήστου στην Κύπρο στην Achna Speedway να συμμετάσχω σε ένα festival drift. Μετά από αυτή μου την εμφάνιση μου επέτρεψαν να ακολουθήσω το παγκυπριακό πρωτάθλημα drift ως διαγωνιζόμενος πλέον. Τον Δεκέμβριο του 2013 ο πρώτος μου αγώνας ήταν πια γεγονός!!!!! Αυτό μου έδωσε το δικαίωμα εγγραφής μου στο βιβλίο Guinness World Records ως ο μικρότερος σε ηλικία οδηγός που συμμετείχε ποτέ σε αγώνες. Το 2014 ακολούθησα το παγκυπριακό πρωτάθλημα της χρονιάς όπου πραγματοποιήθηκαν 5 αγώνες. Νομίζω ότι τα πήγα καλά , αν αναλογιστεί κανείς ότι έπρεπε να αντιμετωπίσω ενήλικους και πολύ έμπειρους οδηγούς. Η θέση που πήρα στην γενική κατάταξη της χρονιάς ,ήταν η 11η ανάμεσα σε 40 περίπου συμμετέχοντες. Σε έναν από τους πέντε γύρους μάλιστα σκαρφάλωσα στην 6η θέση!!!! Το 2015 θα είμαι και πάλι στο παγκυπριακό πρωτάθλημα drift , πάντα στην Achna Speedway. Ο επόμενος στόχος μου είναι να βρεθώ και στην γενέτειρα χώρα του drift, την μακρινή Ιαπωνία.



VIDEO 

Μιχαλης Πρασινος 







Δεν υπάρχουν σχόλια: