Πέμπτη 2 Ιουλίου 2015

ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΤΣΑΤΖΟΓΛΟΥ - ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ


Συνέντευξη παραχώρησε ο Χρήστος Πατσατζογλου στον Δημοσιογράφο  Απόστολο Αβερκιαδη και μίλησε για την ζωή του και τις επιχειρήσεις του στην Χαλκίδα ,καθώς και για τον Ηρακλή Ψαχνών και για τα μελλοντικά σχέδια του. 

Αβερκιαδης.  Χρήστο ήρθες πριν δυο χρόνια στον Ηρακλή Ψαχνών και τελικά όχι μόνο έμεινες και πρόσφερες πολλά στην ομάδα,  αλλά και έκανες και  ένα επαγγελματικο βήμα στην Χαλκίδα. Μίλησε μας λίγο για την απόφαση σου αυτή.

Πατσατζογλου.  Η επιλογή της επιχείρησης με το Mikel Coffee  στην Χαλκίδα δεν έγινε τυχαία . Αφορμή και σημαντικό ρόλο έπαιξε ο συμπαίκτης μου στον Ηρακλή και  φίλος μου Θανάσης Παλαιολογος ο οποίος μου έκανε την πρόταση να συνεργασθουμε . 
Το μαγαζί πάει πολύ καλά και οι Χαλκιδαίοι και όχι μόνο  αγκάλιασαν την προσπάθεια μας αυτή δείχνοντας ότι τελικά η επιλογή μας ήταν σωστή και πετυχημένη. 





Αβερκιαδης. Ηρακλής Ψαχνών και θέλω να μας πεις τι κατά την γνώμη σου ήταν αυτό που έφταιξε και φέτος ο Ηρακλής είχε αυτή την άσχημη πορεία στο πρωτάθλημα και τελικά μέσα από τους αγώνες των Play Out να πέσει στην Γ Εθνική. 

Πατσατζογλου.  Την πρώτη χρονιά που ήρθα στον Ηρακλή Ψαχνών η χρονιά ήταν καταπληκτική, η ομάδα ήταν δυνατή και δεμένοι όλοι ( προπονητής - διοικηση - ποδοσφαιριστες ) . Διεκδικήσαμε την άνοδο μέσα από τα Play Off  και θα ήταν πράγματι καλό για όλους για εμάς στην ομάδα αλλά και για την Εύβοια γενικά. 
Φέτος τα πράγματα από την πρώτη μέρα πήγαν στραβά με το τέλος να έρχεται με τον χειρότερο τρόπο . Πιστεύω πάντως  ότι ο Ηρακλής τελικά δεν θα υποβιβασθεί στην Γ Εθνική και το λέω αυτό γιατί ζούμε στην Ελλάδα και όλα τα έχουμε δει . Έτσι νομίζω ότι τελικά με αποφάσεις και με τις ομάδες που πραγματικά έχουν πρόβλημα με τις άδειες τους ο Ηρακλής να παραμείνει στην Football League. 
Τώρα όσο αφορά τις αιτίες για την κακή πορεία του Ηρακλή ήταν η επιλογή των προπονητών ,ποδοσφαιριστων χωρίς να βγάζω τον εαυτό μου από τις ευθύνες και τα λάθη που έγιναν. 
Η προσωπική γνώμη μου είναι ότι δεν έπρεπε να αλλάξει η περσινή ομάδα κατά το ήμισυ και παραπάνω . Μετά από τόσα χρόνια μέσα στα γήπεδα αυτό που έμαθα είναι ότι μια ομάδα ξεκινάει από τον προπονητή και μετά από τον τερματοφυλακα και την ενδεκάδα. 
Αν από την αρχή της χρονιάς  είχαμε στον πάγκο τον Τιμο Καβακα η ομάδα θα είχε σωθεί. Ένας προπονητής πρέπει να ξέρει να δουλεύει και να διαχειριζεται το έμψυχο υλικό με τον καλύτερο τρόπο. Από τον Ηρακλή μέσα στην χρονιά πέρασαν 4 προπονητές με διαφορετικές φιλοσοφίες, όλα αυτά λοιπόν και οι πολλοί τραυματισμοί που είχαμε μέσα στην χρονιά έφεραν το άσχημο αυτό αποτέλεσμα. 





Αβερκιαδης. ο Χρήστος Πατσατζογλου από εδώ και πέρα τι κάνει .

Πατσατζογλου. Πρώτα από όλα να πω ότι ο κύκλος μου στον Ηρακλή Ψαχνών νομίζω έκλεισε και θα ήθελα εδώ να ευχαριστήσω τους ανθρώπους της διοίκησης και βέβαια τον κόσμο για το διάστημα που ήμουν στην ομάδα. 
Σκέψη να τερματίσω την ποδοσφαιρική μου καριέρα δεν υπάρχει προς το παρόν, θα συζητήσω κάποιες προτάσεις που έχω και βέβαια αν με καλύπτουν σε αυτά που θέλω ( στόχους - οργάνωση )  θα συνεχίσω να κάνω αυτό που αγαπάω πολύ.
Θα ήθελα να πω σε αυτό το σημείο ότι τα χρόνια μέσα στα γήπεδα πέρασαν και έχω μια πίκρα . 
Στην Ελλάδα και στο ποδόσφαιρο θεωρούμε την ηλικία 22 - 23 σε έναν ποδοσφαιριστη μικρή και την ηλικία των 30 μεγάλη . Αυτή η νοοτροπία είναι λάθος γιατί έχω συζητήσει με πολλούς φίλους συναδέλφους και δυστυχώς δεν βλέπουμε την απόδοση ενός ποδοσφαιριστη αλλά την ηλικία. 

Αβερκιαδης .  Χρήστο σκέφτεσαι  καθόλου την περίπτωση το να γίνεις προπονητής.

Πατσατζογλου. Είναι ένα κομμάτι που μου αρέσει πάρα πολύ. Θέλω λοιπόν να το ακολουθήσω και θα δουλέψω σκληρά για να πετύχω,γιατί ξέρουμε ότι καλοί  ποδοσφαιριστες δεν μπορούν να γίνουν και καλοί προπονητές , τα παραδείγματα πολλά .Θα προσπαθήσω λοιπόν και θέλω  από όσους προπονητές έχω δουλέψει μαζί τους να κρατήσω μόνο τα καλά τους στοιχεία . 
Αυτό που θα κάνω θέλω να το κάνω σωστά γιατί είναι κάτι που λατρεύω και το ποδόσφαιρο είναι η μεγάλη μου αγάπη. 


Αβερκιαδης . Ένα μεγάλο ευχαριστώ στον Χρήστο Πατσατζογλου για την συζήτηση που είχαμε και να του ευχηθούμε τα όνειρα του και οι φιλοδοξίες του να πραγματοποιηθουν. 


ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΑΒΕΡΚΙΑΔΗΣ 



Δεν υπάρχουν σχόλια: