Παρασκευή 24 Φεβρουαρίου 2017

ΓΙΩΡΓΟΣ ΤΣΑΓΚΑΡΗΣ - ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ ΤΗΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗ


ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ 

Ο Γιώργος Τσαγκαρης  μπαίνει μπροστά και αναλαμβάνει τα ινία του ΑΟ Χαλκίς.
Μετα την παραίτηση του Γιάννη Ελευθεριαδη και του Κώστα Σφυρλα ο  Γιώργος Τσαγκαρης είναι ο νέος πρόεδρος του ΑΟ Χαλκίς. 
Με 30 χρονιά εμπειρίας σε θέματα διοίκησης θα υπάρχει μόνο δουλειά και διαφάνεια σε όλα τα επίπεδα. Σύσσωμο το Δ.Σ. της ομάδας με τους ανθρώπους που συνεχίζουν θα δουλέψουμε για το καλό της ομάδας και μόνο.



Πήρα την απόφαση και ζήτησα από το Δ.Σ. να οδηγήσω εγώ την ομαδα γιατί πιστεύω ότι είμαι η μόνη σωστή λύση αυτή την στιγμή. 
 Εγώ δεν είμαι με κανέναν και θα προστατέψω την ομαδα με κάθε τρόπο, οι παίκτες και το τεχνικό τιμ θα πληρώνονται στην ώρα τους και όταν πρέπει. Οι διαβεβαιωσεις από επιχειρηματιες της πόλης και οχι μονο,για στήριξη είναι δεδομένη και με την βοήθεια των μελών της διοίκησης θα λειτουργήσει η ομαδα σωστά και όπως  πρέπει. 
Η λειτουργιά της διοίκησης θα είναι συνολική και όχι ο καθένας να ενεργεί μόνος του και όπως θέλει. Η κάθε απόφαση θα είναι μετά από ενέργειες ,  αποφάσεις και δελτία τύπου  του Δ.Σ. και όχι μόνο ενός ανθρώπου.
Σε κανέναν δεν θα  επιτρέψω να κάνει κακό στην ομαδα και θα ασκώ διοικηση έτσι όπως έκανα πάντα στην ζωή μου. 
Οι σχέσεις μου με τον κύριο Ελευθεριαδη και με τον κύριο Σφυρλα παραμένουν και θα παραμείνουν πάντα  φιλικές και οικογενειακες και τους εύχομαι ότι καλύτερο. 

Υ.Γ. Από εδώ και πέρα οι οποίες αποφάσεις,  ανακοινώσεις και δηλώσεις του Δ. Σ. θα βγαίνουν μέσα από την επίσημη σελίδα του ΑΟ Χαλκίς. 

ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΜΑΣ ΤΟΝ ΑΟ ΧΑΛΚΙΣ 





Δεν υπάρχουν σχόλια: